Maurus 2009.03.15. 20:11

Az első bejegyzés

Hogy miről is fog szólni a blog? Első sorban a borról, borokról, de nem kizárólagosan. Tehát nem csak borkóstolókról, borkészítésről, borbemutatókról, hanem találkozókról, az élet ügyes-bajos dolgairól, amik engem foglalkoztatnak, amik velem történnek. És hogy ki is vagyok én? Kamocsay Ákos, az ifjabbik kiadásban. Borász, aki 2005-ben készítette el az első saját borait, és most szeretné, ha ország-világ megismerné, hogy a magyar borok jók, és lesznek még sokkal jobbak, elismertebbek is. Mindezt teszem Móron, ahol születtem, és éppen a 2006-ban vásárolt pincémet szépítgetem. De a többiről majd szép apránként itt a blogban. Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://maurus.blog.hu/api/trackback/id/tr261004216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása